lørdag den 21. august 2010

Mias navngivning skulle fejres med Baby Snurre Snup.

Mias 2. navngivningsfest skulle egentlig være en skovtur, så kagen skulle være uden flødefyld... Det endte dog med at blive herhjemme, da vejret var imod os, hrmpf!
Det blev til en superlækker gulerodskage med cream cheese frosting, og gulerødder blev derfor temaet for kagen.
Jeg fandt et perfekt billede på nettet af baby Snurre Snup og printede det ud. Det lagde jeg over min udrullede fondant og så markerede jeg med et lille cutting wheel, løftede papiret og så kunne jeg se hvor jeg skulle skære. Sådan gjorde jeg på hver enkelt farve og satte så delene sammen og lod dem tørre.
Jeg malede omridset i sort med en... tandstik, da jeg endnu ikke havde fået anskaffet mig en pensel.
Da kagen var lagt sammen (gulerodskage - cream cheese frosting - gulerodskage), smurt op med cream cheese og overtrukket med MMF, lagde jeg bare Snurre Snup på og så på med navn og dato og voilá!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar