fredag den 20. august 2010

Min 1. kage ;O)

D. 10. august 2009 lavede jeg min første kage.
Jeg havde besluttet mig for, at min datter skulle have en fin kage til sin navngivning, og jeg fik én til at lave en kage for mig. Hende fandt jeg på kageklub på min-mave.dk, og da jeg først begyndte at kigge rundt i kageklubben, kunne jeg ikke holde op igen...
Heldigvis for mig skulle vi holde 2 navngivningsfester for datteren - en for familien og en for vennerne. Så efter 14 dages intensiv læsning, besluttede jeg for at prøve selv, og så skulle der jo et par øvekager til ;O)
Den første blev kastet på bordet en aften svigermekanikken kom til kaffe, og jeg var pavestolt! Jeg tror måske der var lidt hormoner tilbage fra graviditeten, for der sad en lille tåre i øjenkrogen, da jeg satte den på bordet.
Jeg var fanget i kageverdenen!



Kagen bestod af: Nem chokoladekage, blåbærmousse og tobleronecreme. Den er smurt op med nutellasmørcreme.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar