lørdag den 4. december 2010

Bilkage...

Note to one self: Lav aldrig en bilkage uden en bil-form, medmindre du bliver bedt om at lave en Lada eller en gammel Volvo!


Men min mor bad mig om at lave en rød bil, til hendes klasse. Hun var ved at uddanne sig til kørelærer, og der dukkede ALTID en rød bil op når de havde teori.
"Men bilen er jo blå!" vil nogen måske tænke, og tak skal du ha' for et skarpt falkeøje...
Jeg lavede 2 portioner rød MMF, men den røde farve jeg havde, var noget skrammel for at sige det lige ud. Så min MMF knækkede og flækkede, og til sidst smed jeg l..... ud!
Så af tidsnød blev bilen blå og ret spartansk udstyret, men så passer det vel også meget godt på en Lada?!





Det er nem chokoladekage (Ja, jeg er meget glad for den opskrift, så jeg må hellere lige smide den herind ved lejlighed) med Limemousse og rutebilscreme. Den er smurt op med palmin-smørcreme og pyntet med MMF og RI.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar