tirsdag den 12. juli 2011

Jeg tager nu imod bestillinger!

Jeg har glædet mig, som et lille barn der skal til Disneyland, til at kunne slå dette indlæg op.
Nu er det blevet en realitet og jeg har startet egen virksomhed!

Bestillinger foregår via min nye hjemmeside: www.sallyskager.dk og kagen skal hentes i Horsens.

Jeg glæder mig til at kunne glæde andre med en unik kage på en særlig dag ;O)

I er velkomne til at dele min hjemmeside med alle dem I kender, og kontakt mig endelig, hvis i har spørgsmål, eller ønsker at bestille.

Bloggen her forsætter naturligvis, og nu med mange flere kager i fremtiden, forhåbenligt.

Mange Søde hilsner

Sally - Stolt indehaver af Sally's Kager!

6 kommentarer:

  1. hej sally.. vil bare lige gøre dig opmærksom på, at dit link inde i teksten mangler et s så det er en dead end..

    SvarSlet
  2. Tak Stine - Fejlen er nu rettet ;O)

    SvarSlet
  3. Hej Sally,

    ih, stort tillykke med virksomheden :o) Jeg er sikker på, at det nok skal blive en succes!

    knus
    Camilla

    p.s. Fik jeg nævnt at jeg er ret misundelig?!? :o)

    SvarSlet
  4. Hej sally
    rigtige flotte kager du laver kan du lave en til min dreng han blir snart to år vil gerne høre mere hvordan jeg bestiller osv.
    Min Email naseemmohammed2000@yahoo.dk
    Mvh Naseem Mohammed

    SvarSlet
  5. Hej Sally. Jeg faldt lige over din blog/hjemmeside hver, og jeg står faktisk og skal bruge en kage her i maj. Jeg tænkte på du havde lyst til at hjælpe mig, min mail jtnguyen@live.dk, så skriv når du ser det her.

    SvarSlet
  6. Hej Jenny, jeg laver desværre ikke længere kage på bestilling, så jeg kan ikke hjælpe dig.
    Mvh. Sally.

    SvarSlet