mandag den 7. maj 2012

Fortæl nyheden... På en kage!

Da jeg selv skulle offentliggøre min seneste graviditet, sagde jeg det med kage, og min veninde Susan var vild med den idé og lånte den derfor ;O)

Dog valgte hun at både familien og kollegerne skulle have samme besked, på 2 forskellige dage, så hun skulle jo selvfølgelig have 2 kager. Maven var en anledning, men samtidig havde hun fødselsdag, så ønsket lød på en (nå ja - 2) mavekage i forårsfarver og med flag. Herunder kan du se mit bud på netop dette:








I den ene kage var der den klassiske kombination af hindbærmousse og toblerone creme i mørke bunde. I den anden mave, var en anden klassiker, som bestod af gulerodskage med cream cheese frosting.


Begge kager vakte stor begejstring, selvom det tog enkelte personer en hel

del tid at regne budskabet ud. Tillykke til Susan med både fødselsdag og familieforøgelsen ;O)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar