fredag den 4. maj 2012

Graviditet, Barsel og Baby!



Hvis du har undret dig over, at der har været mere stille end normalt her på bloggen, så tjek lige overskriften igen.

For godt 6 uger siden blev jeg mor for 2. gang til en lille prinsesse, og selvom jeg har prøvet det før, koster det bare noget tid og energi med sådan en størrelse. Når man så har styr på babyen, skal der jo også være tid til storesøster, og når storesøster kommer i seng, er det lillesøster tid igen... Ja, jeg har også glemt hvor jeg har lagt min mand, hi hi.

Men før jeg fik ammehjerne, stress og blodsprængte øjne, gik jeg fra på barsel med en naiv tanke om en lyserød tid forude. Nå, ja lidt lyserødt er det jo, når man er mor til 2 tøser ;O)

Mine kolleger skulle derfor have kage, og den kom til at se sådan ud:







Der er chokoladebunde og skovbærmousse med hakket hvid chokolade indeni, og som altid vakte det lykke med en kage til kollegerne.



3 kommentarer:

  1. Tillykke med den nye prinsesse og sikken en sød kage, dine heldige kollegaer har fået. Genial idé med babyen i svøb - den kunne jeg godt finde på at hugge en gang :)

    SvarSlet
  2. Jeg har godt set billederne på fb.. Den er fin!

    Jeg håber I har det godt og at du har fundet Jan igen ;-)

    SvarSlet
  3. Tak for din kommentar ;O)
    Ja, jeg er ikke vild med at man lægger en helt "nøgen" baby på en kage, men den skulle stadig holdes simpel og stilren, så det blev løsningen.

    Hilsen Sally.

    SvarSlet