søndag den 13. maj 2012

Hello again Kitty ;O)

Da min store datter fyldte 3 år, skulle hun have kage med i vuggestuen. Med en 10 dage gammel lillesøster var idéerne ikke så vilde og overskuddet ej heller. Derfor blev det en genganger - nemlig Hello Kitty.

Det er klassikeren, gulerodskage med cream cheese, der gemmer sig under den hjemmelavede MMF.
Mia var SÅ stolt af kagen, og det første hun sagde da hun trådte ind af døren var: "Kage med!" Ih, hvor det luner, og derfor elsker jeg bare at lave kage til hende.

Her får I lige et par billeder:





Da vi så kom hjem, fik vi besøg af familien, og de skulle jo heller ikke snydes for kage. Denne gang måtte jeg virkelig ty til hjælp i form af et billede af rispapir. Der er såmænd også gulerodskage inde i denne...




Til sidst får I et billede af den stolte fødselar, som havde en super fødselsdag ;O)




1 kommentar:

  1. Nøj jeg står normalt ikke til falds for det der Hello Kitty hejs, men den kage er virkelig fin. Jeg kan godt lide farvekombinationen :-)

    SvarSlet