onsdag den 2. januar 2013

Jul og Nytår - Et overstået kapitel!

4. søndag i advent bød på julecupcakes ;O)



Jeg havde bagt gingerbread cupcakes og pyntet dem med små juletræer, små gingerbread mænd og Peter Plys julemotiver. Min datter på 3 år hjalp med at drysse ;O)

Vi var alene i år til nytår, så det blev ikke til nogen nytårskage eller kransekage, desværre.

Jeg vil gerne benytte indlægget her, til at ønske alle mine læsere et godt nytår. Jeg håber at jeg i 2013 kan lave lidt mere kage til jer.

I dag er jeg begyndt på arbejde igen efter næsten 1 år på barsel. Jeg har valgt IKKE at åbne op for bestillinger igen, da jeg vil fokusere på familien og helbredet istedet.
Jeg vil dog stadig lave kager i min fritid, og jeg skal nok lægge billeder ind på bloggen.

Tak fordi du læser min blog.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar