tirsdag den 1. marts 2011

Gavekage med Afrika-tema!

Rita skulle have en kage i gave, og hun er vild med Afrika. I efteråret 2010 gik hendes drøm om en tur til Afrika i opfyldelse, og derfor blev det også temaet for denne gave-kage.
Da jeg planlagde hvordan kagen skulle laves, tænkte jeg at det vel ikke kunne tage særlig lang tid at skære nogle striber og pletter ud, men det tog faktisk en del længere tid, end jeg havde forventet.
Da det hele var skåret ud, blev det rullet ned i den udrullede fondant, så overfladen blev jævn og pæn.

Indeni kagen er der en kombination af mørke bunde og chocolate mud cake og fyldet er limemousse og jordbærmousse med Asti.




-Og jeg har en kage mere i køleskabet, så denne gang tør jeg godt love, at der kommer nyt indlæg i denne uge ;O)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar