torsdag den 3. marts 2011

Ritter Sport til mig = Ritter Sport kage til mine kolleger!

Jeg er med i et panel, hvor jeg løbende får tilbudt at komme med i kampagner, som indebærer at jeg skal afprøve forskellige produkter. Når jeg selv har afprøvet produktet, skal jeg tilbyde prøver til venner og bekendte og høre hvad de synes om det. Denne gang var det så Ritter Sport og med fokus på den nye variant med jordbær yoghurt. -Den skulle da selvfølgelig i en kage, og da jeg ikke havde andre idéer, blev det også kagens tema.





Indeni er der chokoladebunde og jordbærmousse med store stykker Ritter Sport med jordbær yoghurt.
Kollegerne var vilde med både chokoladen og kagen ;O)

Har du også lyst at afprøve produkter, så skriv en kommentar herunder, og så sender jeg dig en invitation.
Det var alt for denne gang, og jeg får en travl marts måned, men sidst på måneden kommer der 2 fødselsdagskager til min datter, som fylder 2 år.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar